Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

cooking

Σήμερα θα μαγειρέψω συκωτάκια κοτόπουλου με ρύζι. Έχω έλλειψη σιδήρου και ελπίζω να συκωτάκια κοτόπουλου να έχουν σίδηρο. (ή μήπως μόνο το μοσχαρίσιο συκώτι έχει;) Τη συνταγή τη βρήκα σε ένα site με συνταγές και φαίνεται πολύ εύκολη. Δεν έχω ξαναφάει κάτι τέτοιο. Έχω αγοράζει μία συσκευασία με εντόσθια κοτόπουλου από του σούπερ μάρκετ. Ελπίζω να είναι καλά. Κατά πάσα πιθανότητα θα το φάω μόνη μου (ο συγκάτοικος - αδερφός μου αποκλείεται να θέλει να το φάει αυτό).

Χθες είδα το Whatever works του Woody Allen. Είναι super! (αν σας αρέσει Woody Allen). Ο κύριος που βάζει τις ταινίες ξέχασε να σβήσει τα φώτα και βλέπαμε την ταινία για περίπου 15' με αναμμένα τα φώτα!!!! (όχι τελείως αναμμένα, έτσι όπως είναι στα trailer). Η ταινία είναι αστεία, διασκεδαστική και πολύ γουντιαλενική.

1 σχόλιο:

  1. Xαχα, πρέπει να είμαστε από τα λίγα άτομα που τους αρέσει το συκώτι. Συκωτάκια κοτόπουλου δεν έχω ξαναδοκιμάσει ποτέ, τώρα που έδωσες αυτή την εύκολη συνταγή την επόμενη φορά που θα τα πετύχω στο σουπερμάρκετ, θα την δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή