Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2009

Δε ξέρω τι τίτλο να βάλω για αρχή.

Γενικά δε διαβάζω blogs (διαβάζω όμως ο,τιδήποτε άλλο). Αυτό άλλαξε τις τελευταίες 2 εβδομάδες περίπου γιατί απλώς άρχισα να διαβάζω blogs. Χωρίς ιδιαίτερο λόγο αποφάσισα να φτιάξω το δικό μου (εκτός αν θεωρηθεί ιδιαίτερος λόγος το γεγονός ότι είμαι άνεργη = χρόνος , ελπίζω όχι για πολύ ακόμα).
Όπως έχετε καταλάβει, μάλλον (δεν είμαι και εντελώς σίγουρη ακόμα) θα μιλάω για bad fashion γιατί μου αρέσει η μόδα και οι αγορές ρούχων αλλά είμαι σχεδόν σίγουρη ότι είμαι πολύ κακή σε αυτόν το τομέα και για cooking αφού μου αρέσει να μαγειρεύω (ανεκτά νομίζω).
Όπως ανέφερα είμαι άνεργη όποτε δεν έχει και πολλά για αγορές στην αρχή. Το τελευταίο καιρό κάνω μόνο "ιντερνετικό window shopping". Θα χαιρόμουν πολύ πάντως να μου λέτε τη γνώμη σας γι αυτά που γράφω. Ελπίζω να επικοινωνήσουμε...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου