Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Τα ροζ μπουκαλάκια που είναι γεμάτα προσδοκίες...



Επανήλθα!!!!!!!

Μετά από χρόνια, αποφάσισα να ασχοληθώ και πάλι με το blog... Το σκεφτόμουν καιρό αλλά όλο κάπου κολλούσα. Τελικά το boost ήρθε: Κέρδισα σε διαγωνισμό (!!!!) ένα σετ με προϊόντα της Darphin. Αυτό στάθηκε η αφορμή. Η αιτία είναι ότι νοστάλγησα την εποχή που έγγραφα και αγωνιούσα για τα comments, την εποχή που αν ήθελα να μοιραστώ κάτι, απλώς το έγγραφα εδώ.


Πριν προχωρήσω στις εντυπώσεις που αποκόμισα από τα προϊόντα, να σας θυμίσω ότι δεν είμαι καθόλου ειδική, απλώς μου αρέσουν τα μπουκαλάκια που είναι γεμάτα προσδοκίες...

Το προϊόντα που κέρδισα ανήκουν στη σειρά Vitalskin και είναι τα εξής; Anti-fatigue Dynamizing serum και το Replumping Energetic Emulsion. Το γεγονός ότι υπάρχουν κάτω από την κατηγορία "απαραίτητη ζωτικότητα" στο site της εταιρίας σε συνδυασμό με την πολύ φρέσκια ροζ συσκευασία, προδιαθέτει ιδιαίτερα θετικά.

Μετά την αρχική χαρά που επιτέλους θα παρέλαβα (είχα βάλει τη διεύθυνση των γονιών μου και άργησαν να έρθουν στα χέρια μου), αποφάσισα να τα δοκιμάσω αμέσως χωρίς πρώτα να περιμένω να τελειώσει η κρεμούλα που χρησιμοποιώ ήδη.




Anti-fatigue Dynamizing serum: Επιτέλους δοκιμάζω ένα serum που δίνει την εντύπωση ότι απορροφάται αμέσως. Μέχρι τώρα τα serum που είχα δοκιμάσει με έκαναν να πιστεύω ότι"έκλειναν" το δρόμο προς το δέρμα για την ενυδατική μου. Το συγκεκριμένο είναι πολύ λεπτόρρευστο -σαν νερό- και νιώθεις ότι "εξαφανίζεται" μέσα στο δέρμα. Μου άρεσε αυτή η αίσθηση.

Replumping Energetic Emulsion: Στην αρχή τρόμαξα από την ρευστή της υφή και σκέφτηκα ότι "αποκλείεται να ενυδατώνει". Όταν όμως τη δοκίμασα άλλαξα γνώμη, αφού ένιωσα το δέρμα μου μια χαρά ενυδατωμένο και απαλό.

Γενικά νομίζω ότι είναι υψηλής ποιότητας προϊόντα και μετράει ιδιαίτερα στα θετικά το γεγονός ότι δεν περιέχουν parabens. Σύμφωνα με την εταιρία το serum αποτελείται από 96% φυσικής προέλευσης συστατικά και το emulsion από 87%.


Είναι κάπως τσιμπημένα σε τιμές, αφού φυσικά τα έψαξα σε e-shops φαρμακείων και τα φθηνότερα που βρήκα κοστίζουν περίπου 35€ (το serum) και 30 (το emulsion). Φαντάζομαι οι τιμές σε φαρμακεία θα είναι υψηλότερες.

Υ.Γ. Ξέχασα να γράψω ότι η εταιρία μου έστειλε e-mail και ζητούσε τη γνώμη μου για τα προϊόντα. Σκέφτηκα λοιπόν να επαναφέρω στη ζωή το blog, και όχι να τους στείλω απλώς ένα e-mail.

5 σχόλια:

  1. kalhmera k xronia polla!egw ta phra san blogger teleiws tsampa k dn plhrwsa tpt oute gia metaforika oute gia toys ba8moys mywpias poy ebala..gia tsekare to!AJIZEI!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ενδιαφέρον το blog σου!!Θα σε παρακολουθώ!! Καλή χρονιά, με υγεία, χαρά, ευτυχία!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλή χρονιά & welcome back! darphin δεν έχευ τύχει να δοκιμάσω ποτέ, αλλά διαβάζω παντού θετικά σχόλια. στα υπόψιν λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. good products!!
    Follow me on http://laviecestchic.blogspot.it
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή